دانیال دانیال ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

یکی یه دونه

آشنایی دانیال با رنگها+ دل نوشته

1390/12/2 23:06
نویسنده : مامان زهرا
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان. مامان الهی قربونت بره. . .  این روزا دیگه داری با رنگا آشنا میشی . اولین رنگی که یاد گرفتی رنگ قرمزه که بهش میگی مرمز. خوب ذیگه بایدم قرمزو یاد بگیری چون مامان و بابایی طرفدار سر سخت قرمزان.

طلای مامان این روزا یه کم دلم گرفته.  وقتی میگیرمت تو بغلمو شروع میکنی به شیر خوردن بغض گلومو میگیره..  . گاهی اوقات اشک میریزمو تو با اون چشای قشنگ مرواریدیت زل میزنی تو چشام که چرا گریه میکنی . . . . 

شاه پسر وقتی به این فکر میکنم که تا چند ماه دیگه باید از شیر بگیرمت دلم آشوب میشه.  . . . میدونم. . .  تو دیگه آروم آروم داری بزرگ میشی.. ولی مامانی اینم میدونم که دلم واسه شیر خوردنت واسه  صدای قلپ قلپ گلوت واسه مامان مامان جی جی گفتنت تنگ میشه. .

نمیتونم گریه تو واسه شیر خواستن ببینم . مامانی من دیوونه میشم . خدا یا خودت کمکم کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)